pátek 31. srpna 2012

Slavnosti královny Elišky v Hradci Králové

Tak mi dnešní deštivé počasí dělá čáru přes rozpočet a doufám, že ráno bude sluníčko. Dnes a zítra, tj,.1. 9. 2012, probíhají v Hradci Králové Slavnosti královny Elišky. Součástí sobotního slavnostního zahájení má být Ceremoniál hradeckých zvoníků a má zvonit i nový zvon Augustýn (ten byl instalován nedávno, poprvé zvonil o Velikonocích a má být slyšet pouze při významných příležitostech). Ráda bych viděla jarmark středověkých řemesel a vojenské ležení. Ve 13 hodin má přijet královna Eliška Rejčka se svým průvodem - to by mohlo být také zajímavé. Večer má být ohňový průvod a ohňostroj. Na internetu je, na různých stránkách, umístěn  program této akce. Já o tom četla ve čtvrtečních novinách a článek byl lákavý. Dokonce mám domluveno s kolegyněmi z práce, že se ráno telefonicky domluvíme a případně sejdeme v Hradci Králové. Pokud tedy zítra vyjedu za kulturou, vezmu s sebou fotoaparát a pak budu mít téma na další příspěvek :-) Hezký víkend všem Zuzana

Tak počasí  tenkrát v sobotu dopoledne nepřálo a tak jsem se nikam nevydala. Odpoledne jsem nechtěla odjet z domu, manžel pracoval na nebezpečném místě a nechtěla jsem ho nechat samotného - takže příští rok to snad vyjde. Zuzana 

1 komentář:

  1. Děkuji za milou návštěvu v mém blogu a přeji Ti, aby ten Tvůj blog vzkvétal. To motto o korálcích je úžasné...a pravdivé....:-D Někdy je ten korálek růžový, jindy červený, žlutý...bohužel je potřeba někdy navléknout i ty tmavé, smutné, třeba i černé...:-( Tak to v životě chodí a nezbývá než doufat, že ten další bude třeba pomněnkový....a jak píšeš, že ta šnůra bude co nejdelší....:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana