pondělí 24. září 2012

Dárek od Lenky - Lilienky

Tak se také musím a zkusím (pokud se mi podaří vložit foto) pochlubit dárkem, který mi poslala Lenka - Lilienka. Mám z něho obrovskou radost - ani si nedovedete představit jak velkou:-). Dostala jsem krásný obrázek či ubrus (to podle toho, jak ho použiji) vyrobený technikou, která se mi líbí, ale kterou neumím. Barvy se mi přesně hodí do jídelny a už mám vymyšlené i místo - nejspíš obrázek pověsím na stěnu :-).
Moc děkuji Věrce za vyhlášení podzimní výměny, jsem ráda, že jsem se do ní přihlásila a už se těším na další akci a že do ní zase půjdu. Díky výměně jsem poznala spoustu nových blogů a budu se na ně vracet pro inspiraci a dobrou pohodu:-). S velkou chutí jsem vyráběla dárek pro Moniku a pokud měla alespoň z poloviny radost, jako mám já, ze svého dárku, jsem spokojena:-). Musím zapracovat na vkládání fotografií - v PC mám fotku pěknou, podařilo se mi ji i zmenšit, ale když ji vložím na blog, tak jsou z teček proužky - zkusím to ještě později, snad budu mít nějaký lepší nápad, jak na to. Mám z dárku radost, tak se chci podělit - i když to ještě není to pravé.

4 komentáře:

  1. Je mi, Zuzi velkým potěšením, že jsem Tě poznala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem moc ráda, že jsi a že tě alespoň trošičku "znám". Zuzana

      Vymazat
  2. Jé, tys dostala ten krásný obrázek od Lenky, ty se máš:-)))
    Jsem zvědavá cos vyrobila Monice, ale vlastně nevím, jestli myslíš stejnou Moniku jak já:-))... budu chodit koukat...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mám z dárku velkou radost:-). Monika nemá svůj blog, fotku svého výrobku jsem poslala Věrce - třeba ho zveřejní v slíbené galerii na svém blogu. Až přijdu na lepší způsob vkládání fotografií, tak snímek přidám. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana