pondělí 1. října 2012

Kvetoucí potěšení



Dnes jsem měla smutný den - účastnila jsem se jednoho posledního rozloučení - ale i to je život. Cestou domů jsem se zastavila v jednom malém zahradnictví a neodolala jsem. Před řezanými květinami dávám přednost těm v květináči a mám ráda listopady - všech barev, tvarů květů......Od léta už mám pět odkvetlých a předminulý týden jsem si koupila malý dvoubarevný. Ty dva velké jsou z dneška - jeden stál 57,-- Kč - skutečně je to dvouciferné číslo a jednička na začátku nechybí :-). Přijela jsem už skoro za tmy a tak jsou fotky takové, jaké jsou, ale mám z nákupu velkou radost a tak se o ni chci podělit s okolím. Hezký zbytek dne všem návštěvníkům tohoto blogu. Zuzana
 

2 komentáře:

  1. Zuzanko, děkuji za návštěvu u mě na blogu:-))chryzantémy jsou opravdu potěšením podzimu a dlouho vydrží... Měj se moc krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Také děkuji za návštěvu a doufám, že se budeme vzájemně "potkávat" častěji. Hezký podzimní čas. Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana