neděle 11. listopadu 2012

Háčkované vánoční koule

Jsou to už dva roky, kdy jsem háčkovala vánoční koule - inspirovala jsem se na internetu, ale už si nepamatuji, kde to bylo. Většinu jsem rozdala, zbyly mi tyto dvě - měla jsem je o svátcích v práci pověšené na okně a dozdobené stužkou s větvičkou jehličnanu. Koule jsou z dvojité sněhurky, sháčkované ze dvou dílů. Tužila jsem je pomocí balónku, na který jsem navlékla mikroténový sáček a po vložení do ozdoby ho nafoukla. Místo škrobu na prádlo jsem štětcem nanesla doma vyráběné tužidlo, které používají krajkářky na paličkovanou krajku. Koule jsou poměrně velké, mají v průměru mezi 12 až 14 centimetry.




9 komentářů:

  1. Ahoj Zuzanko, koule jsou moc hezké.
    Byli jsme na horách a v hospodě (stará ,kde se zastavil čas),seděla hospodská a háčkovala.Měla nadělané různé hvězdy a vyráběla NĚCO...teď už vidím ,co to bylo. Líbily se mi její výrobky a nechala jsem si poslat toto PŘEKVAPENÍ. Tak už se těším....hezký den přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. dobr den koule jsou moc pěkné -prosím mohla bys mi poslat návod na tu prostřední??Již dělám zvonky,andělíčky a vločky na stromek..pak větší zvonky na zavěšení na okno apod..a taky "zvonkohry" -podle plastových,co se prodávají...Mohu Vám na oplátku zaslat také..Děkuji!!Romana mejl-r.pilarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana