neděle 25. listopadu 2012

Patrový podnos


Mám ráda jednoduchou keramiku a letos asi budeme mít Vánoce ve staročeském duchu. Do verandy jsem si sestavila z misek a květináčů patrový podnos - venku už byla tma a do sklepa pro jablíčka se mi nechtělo - tak je vyfocený prázdný. Musím vymyslet lepší osvětlení na fotografování:-) už je brzo tma a tak to bez blesku už nepůjde. Malé květináčky přijdou na adventní věneček, z větších je možno sestavit dvě varianty svícnů. Svíčku jsem měla doma, běžně je omotaná drátkem s korálky - je to na ní vidět. Fotografie jsem stahovala do nového notebooku a bylo to docela zajímavé - mám v něm jiné programy a tak jsem hodně improvizovala:-)

4 komentáře:

  1. To je zajímavý podnos, na verandu fakt dobrý....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,mám představu - uvidím, zda vše nebo alespoň část stihnu.

      Vymazat
  2. Zuzko, to je skvělý nápad !!! Úplně v tom vidím nádherné vánoční aranžmá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před lety jsem něco podobného někde viděla. Letos jsem sháněla semínka a v prodejně mi blesklo hlavou, že bych si mohla udělat dekoraci do verandy. Pořizovací náklady nebyly tak hrozné a podnos je recyklovatený - až nás přestane "bavit", tak ho rozeberu použiji k původnímu účelu.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana