neděle 9. prosince 2012

Andílek

Vyšívaný andílek pochází ze stejného období mé tvorby jako jesličkyv miulém příspěvku. Z kterého časopisu byla předloha si nepamatuji. V té době byly vyšívací bavlnky docela nedostatkové zboží, postupně jsem sháněla různé odstíny - mám jich z té doby docela slušnou zásobu. Dnes se dají koupit dovozové a jednotlivé odstíny jsou očíslované nebo je slušný výběr na internetu. V jedné prodejně s dárkovými předměty se mi tenkrát podařilo domluvit výrobu rámečků podle dodaných rozměrů.

2 komentáře:

  1. Ahoj, ahoj :-) tedy klaním se té boží trpělivosti, moc krásná výšivka. Na to bych si netroufla. Přeji krásné adventní dny. lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, zase tak moc času to nezabralo - to jsem ještě nemusela mít "druhé oči". Časem vložím další výšivky - mám ještě nějaké doma:-) Hezký předvánoční čas. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana