pátek 14. prosince 2012

Můj dárek do vánoční výměny


Jak již víte, přihlásila jsem se do vánoční výměny, kterou organizovala na svém blogu Janička. Dárek, který jsem dostala od Danušky jste již viděli, dnes bych vám ráda ukázala to, co jsem vyrobila a poslala Marušce. Maruška zatím nemá vlastní blog, ale zásilku si už převzala a tak mohu svůj výtvor odtajnit. Musela jsem maličko změnit plány, doma to již měsíc "táhnu" převážně sama a ještě se starám o zraněného "maroda". I v práci máme koncem roku trošku víc hektičtěji a tak poslední týdny zápasím s časem. Spoustu plánů a nápadů sem odložila na "příště" a tak doufám, že to příště skutečně nastane.
 

Stuha umístěná vzadu je připravena na pověšení věnečku. Andílků a zvonečků jsem před lety  háčkovala mnoho a jak už to tak chodí, většinu jsem rozdala:-) a tak dělají radost druhým.  Už musím končit, mám v troubě plech s cukrovím:-) hezký víkend přeje Zuzana

6 komentářů:

  1. Skvělý Zuzi! Tak to já zas andílky a zvonečky neuháčkovala ni jednoho:-))) Ale uháčkovala jsem si šátek a plechy v troubě jsme měli v sobotu - to byla akce peče celá rodina - čtyři generace v jedné kuchyni:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, občas se i snažím. Dáš ten svůj šátek na blog, ráda bych se podívala a případně inspirovala? Cukroví jsem pekla vždycky sama - teď dělám skoro všechno sama a už někdy (skoro většinou) nemám sílu. Musím to zvládnout - jinak to nejde. Hezký víkend - s tím počasím to opět uhodli, venku máme slušnou kloužačku a pro pečivo jsem šla raději po vozovce, chodíky se smekají. Chtěla jsem zajet k rodičům, ale odložím to. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzko, advenťáček je moc pěkný a andílek se zvonkem ho krásně zdobí.Přeju hodně síly a pevné nervy do dalších dnů. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se moje práce líbí - zvoneček a andílek i věneček jsou samostatně - jenom jsem fotila vše najednou. Stejně si stále s aparátem moc nerozumíme. Díky, však to nějak zvládnu.

      Vymazat
  3. Zuzanko, díky za návštěvy u mne. Přeju krásnou adventní neděli.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,vyrobila jsi krásný věneček i háčkované ozdoby se mi líbí.Hezké prožití vánočních svátků a taky zdraví a štěstí do nového roku ti přeji.
    Daška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana