neděle 17. února 2013

Víkendová rekapitulace

Tak už nám víkend pomalu končí a já mám z něho dobrý pocit. Stačila jsem skoro všechno, co jsem si naplánovala a také i něco navíc.
Mám připravený dárek do Ajčiny akce Drobnosti pro radost, už mi zbývá udělat dokumentární fotografii, napsat na obálku adresu a doufat, že se během zítřka dostanu na některou poštu:-) Zatím vám neprozradím. co a pro koho jsem vyrobila, ale až budu mít informaci, že si adresátka obálku převzala, tak napíšu další příspěvek.
Ruka ještě stále bolí, asi to mám skutečně od háčkování, budu muset změnit techniku......
Už vím, co vyrobím do Velikonoční výměny organizované na blogu u Simči a mám i připravený materiál. 
Vymyslela jsem novou rubriku a mám představu, co bude obsahovat........
U televize nyní vyrábím dekoraci, která by byla vhodná pro práci s dětmi, tak ji v týdnu vyfotografuji a popíšu......
Mám už představu o nové girlandě......
Připravuji drobné dárky pro kolegyně a kamarádky k Velikonocům, už mám hotové dvě třetiny......
Prádlo, které mi uschlo. jsem před chvílí vyžehlila, další pračka prádla schne a jedna se pere......
Mám připravený oběd i zeleninový salát na zítra do práce.......
V sobotu jsem usmažila rychlé tvarohové koblížky s rozinkami - nedělala jsem jich moc a všechny jsou snědeny. Manžel si je "vytunil", každou si rozkrojil a přidal na ni domácí meruňkovou zavařeninu. Vymyslel to dobře, skutečně tak lépe chutnaly.
 
Těším se na jaro - pro připomínku, co nás opět čeká, vkládám už pomalu tříletou fotografii ze starého mobilu.
 
 
Přeji všem pěkný pracovní týden.     Zuzana

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Maruško, pokaždé mi to tak hezky nevyjde....a to se snažím skoro pořád....ahoj Z.

      Vymazat
  2. Zuzanko, to jsi měla pěkně hodně věcí naplánováno a spoustu z nich vyhotoveno. Jsi šikula.
    Přeji ti do příštího týdne spoustu moc hezkého. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, plánů mám moc, jen bojuji s časem....ahoj Z.

      Vymazat
  3. Jéje, taky jsem dělala víkendovou rekapitulaci, ale fotorekapitulaci .... radši fotím než píšu:-)))
    Pilná jsi byla! Jé a koblížky, to si vždycky vzpomenu že chci vyzkoušet kobližky z trouby... asi si to budu muset napsat na ledničku:-))

    měj se
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si tvých komentářů musím vážit ještě víc...jsi zlatíčko. ahoj Zuzana
      A až je zkusíš, tak písni receptík.....

      Vymazat
  4. Zuzanko,jsi velmi činorodá žena. Ať se všechno podaří!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, dnes relaxuji po příjezdu z práce a procházím oblíbené blogy, co je po víkendu nového. Odeslala jsem svůj dárek do výměny a budu pomalu chystat další, tentokrát Velikonoční.....Chtěla jsem udělat nějaké doprovodné fotografie, ale když jsem přijela tak už bylo hodně šero a proto to nechám na lepší světlo. Asi si připravím koncepty příspěvků......blogování beru jako odpočinek a prostředek na zlepšení nálady. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  5. Pořádně aktivní víkend!Děkuji za upřímný komentář u mne a ráda se sem budu vracet!Foto zlatého deště nám všem snad brzy přinese toužebně očekávané jaro.Kobližky bych si taky dala,ale peču pořád a je to na mně vidět,takže si musím od pečení dát chvilku pausu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu a komentář, fotkou lákám marně jaro, zatím nám tu chumelí....Už moc nepeču, jenom občas, spíš ke kávě něco koupím, pro dva lidi to totiž nemá cenu. Ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana