úterý 12. března 2013

Amarylis potřetí

Ahoj všem věrným i náhodným návštěvnicím či návštěvníkům. Z dnešního dne mám dobrý pocit, třebaže byl pracovně hodně náročný. Před chvílí jsem přijela z bazénu  a uvidím, co tomu bude zítra říkat moje tělo - ze strachu, že bych onemocněla jsem poslední měsíce raději nejezdila, ale teď už budu pravidelnou účastnicí aguaaerobiku. Po návratu domů jsem si všimla, že nedávno zakoupený amarylis má na jedné cibulce už třetí stvol. To je milý a nečekaný bonus.
 
 
Odkvetlé květy jsem vyštípla a čekám, že stvol zaschne, už začínají odkvétat další květy a tak sem docela napnutá, kolik květů bude na to třetím:-) - pokud si dobře pamatuji, stál 79 Kč a tak to byla docela dobrá koupě.

4 komentáře:

  1. Jéje, ty z bazénu a já z vánice:-))) Chumelí tu od včerejška a nevypadá to, že by chtělo přestat:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to chumelení přišlo během noci i k nám. I přes dne byla teplota pod nulou.

      Vymazat
  2. Tak to je super,za málo peněz,hodně muziky,jak se u nás říká!Do té Pergoly jsem nedošla,ale určitě se tam dostanu,až budu zdravá.Krásná kytka ,ta koupě se Ti Zuzko povedla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) občas se mi podaří něco šikovně koupit a je to jedno z ověřených zahradnictví.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana