čtvrtek 7. března 2013

Drobné dekorace na Velikonoce

Drobné háčkované dekorace na Velikonoce jste už viděli,  jednu sadu o devíti kusech jsem posílala Martě v rámci výměnné akce Maličkosti pro radost, kterou organizovala Ajka. Stejné sady mám připraveny pro kamarádky a kolegyně jako drobné překvapení pro navození té správné nálady před svátky jara. Zpracovala jsem zbylá drobná klubíčka materiálu ze syslírny a jsem hrozně ráda, že už jsem dosáhla potřebného počtu, další zajíčky, ptáčky a vajíčka už letos neháčkuji. Na fotografii je celkem 189 háčkovaných kusů a nesmím zapomenou přičíst i 9 odeslaných....byla to velká zkouška trpělivosti a chybějící dva kusy do dvoustovky už skutečně dělat nebudu:-)
 
 
Inspirovala jsem se na internetu a návody jsem si upravila podle svého. Jednu sadu si nechám doma a motivky pověsím na větvičky, přemýšlela jsem, že si udělám "očka" z rybářského vlasce.
 
Jsem ráda, že mám "hotovo" a že se mohu plně soustředit na překvapení, které chystám do dvou výměnných akcí.
 
Přeji všem krásný a pohodový poslední pracovní den týdne a snad jim předpověď počasí nevyjde. Ahoj Zuzana

8 komentářů:

  1. Zuzi, tak to je mazec, máš můj velký obdiv, mám za sebou asi 20 motýlků a víc jich asi nedám, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko Tys byla pilná jako včelka,ale za tu radost,co dárečky kolegynkám uděláš,to určitě stálo!Měj se moc hezky!Marci

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, koukám že nejsi žádný troškař:-)))
    Parádní jsou:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,
    tak také obdivuji ten počet, neuvěřitelné číslo !
    Já jsem jich také pár zkusila, ale tolik jako ty neuháčkuji za celý život !
    Tak ať dělají radost :-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, Ty jedeš ve velkém. Obdivuji Tvou trpělivost.M.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám děkuji za milé komentáře. Také jsem si původně nemyslela, že se dostanu na takový počet. Sepsala jsem si seznam a tak to takto dopadlo. Skutečně to byla zkouška trpělivosti a jsem ráda, že mám hotovo. Už se těším na další projekt. ahoj a hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzka tak ty teda vobec nezahalas a mas toho kopec krasneho nahackovaneho...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana