neděle 17. března 2013

Háčkované "květinové brože"

V týdnu jsme se se Světluškou 77 domluvily, že se budeme vzájemně podporovat v různých aktivitách. Tématem tohoto víkendu bylo dokončit nějaký rest. Vloni v létě jsem v galanterii sehnala klubíčko černé Poly a začala z něho háčkovat brož, práci jsem všem nedokončila a "rest" čekal v krabici. Včera večer jsem se dala do háčkování a kytičku dokončila. Dnes jsem vytáhla další barevné varianty a uvědomila jsem si, proč jsem v létě háčkování nechala. Příze byla tenčí než ostatní a tak jsem si použila dvojitě a černý květ je o něco větší.
 
Dnes dopoledne jsem rychle uháčkovala jiný černý z jednoduché příze a bílý z dvojité.
 
S háčkovanými květinami jsem začala asi před dvěma lety, kdy jsem v létě přemýšlela, jak ozdobit a barevně spojit jednobarevnou halenku s džínovými kalhotami. Inspiraci jsem našla na internetu a ze zbylých klubíček Poly jsem si uháčkovala střapaté kytičky. Zpracovala jsem všechen materiál a tak mám různé barevné varianty. Jen k černé květině ještě musím sehnat vhodný knoflík.
Růžová a modrá Poly byla z letitých zásob a byla i silnější než materiál stejné značky zakoupený později.

Rovněž z internetu jsem měla návod na háčkované růžičky, ale už si nepamatuji, kde jsem ho našla.

Malá klubíčka mi ještě zbývala a tak jsem na netu našla nějaký návod ve španělštině, naštěstí jsou schémata kreslena všude stejně:-)

A ještě mi zbylo trochu materiálu od háčkované kabelky pro Jinu, vlastně už nezbylo:-)

Všechny ozdoby mají ze spodní strany přišitý zavírací špendlík. Pro děvčata by bylo možné je připevnit i na sponu do vlasů nebo čelenku.

12 komentářů:

  1. Moc hezké, taky se mi líbí háčkované kytky, dokonce jsem si koupila tuto (http://www.martinus.sk/data/tovar/_l/79/l79469.jpg) knihu...jen jsem zatím zkoušela minimum věcí, já ostuda:)) ale takovou, co jsi mi poslala ke kabelce bych mohla zvládnout:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, knížku jsem měla půjčenou z knihovny a je ještě jedna s návody na brouky, ptáčky...., něco jsem si opsala, ale ještě nezkusila:-( ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí španělské kytičky,kdepak najdu návod Zuzko?Jsi byla pilná tento víkend,hezká práce.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně tvořivý víkend jsi měla:-)))
    Ještě musím kouknout ke Světlušce, jestli byla taky tak pilná:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné kytky! Líbí se mi ty první provázkové a pak ty růžičky. Mohla bych poprosit o návod? Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krasne kyticky. Kdybyste nasla navod na ty ruzicky, byla bych moc rada. Zkusila bych je v nensim do rucek andelicka. :-) avonkairca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana