sobota 16. března 2013

"Hyacintové" tvoření - vajíčko a věneček

Pokud sledujete pravidelně moje příspěvky, určitě si vzpomenete, že jsem si udělala bílý věneček z odličovacích tamponků a později ho doplnila i o kouli. Potom jsem zkusila obarvit tamponky barvou na velikonoční vajíčka, ale barva nebyla rovnoměrná a výsledek se mi vůbec nelíbil a tamponky nakonec skončily v odpadkovém koši. Na druhý pokus jsem zkusila  materiál odstředit ve ždímačce, výsledek sice nebyl stoprocentní, ale už to bylo lepší. I když jsem použila zbytek fialové barvy, tamponky jsou růžové a připomínají mi hyacint, který mi zpříjemňoval zimní dny.
 
 
Měla jsem doma polystyrenové vajíčko vysoké cca 13 centimetrů a toto je výsledek:
 
Věneček je "oboustranný" a pomocí stužky ho pověsím do okna na chodbě:
 
 
Obarvila jsem dvě balení odličovacích tamponků, barva není jednolitá, ale o to mi výsledek víc připomíná květ hyacintu.
 
Přeji hezký zbytek soboty a krásnou a slunečnou neděli. Zuzana
 
P.S. Jdu vyměnit zimní vítací věneček za jarní:-)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Snažím se dokončovat "kostlivce" a zpracovávat zbytky :-) a občas si splním nějaké starší přání - jde to pomalu, ale jistě. ahoj Z.

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře, ještě bych na věneček dala nějakou ozdobičku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud seženu nějakou hezkou stužku....mám představu a ještě se musím dostat do galanterie.

      Vymazat
  3. Zuzanko, ty se tedy nevdáváš! A určitě se trpělivost vyplatila, nádherný je věnec i vejce!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, super nápad - moc se mi líbí. A ta barva vůbec není špatná.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana