úterý 12. března 2013

Jarní - Velikonoční výměna - překvapení pro JINU

Z jednoho mého únorového příspěvku už víte, že jsem se přihlásila do další letošní výměny, kterou na svém blogu http://mareckineradosti.blogspot.cz/ zorganizovala Simonka. Tématem bylo jaro a Velikonoce.  Los mi určil, že budu vymýšlet a vyrábět "něco" pro JINU http://jina-blog.blogspot.cz/. Požádala jsem Jitku o zaslání adresy a začala "nejtěžší" část celého tvoření. Jitka je studentka, která zatím bydlí u rodičů a tak jsem téma vyřešila trošku šalamounsky. Že by náš kocour Max byl inspirací?
 

Jitka už svůj dárek má a tak mohu dál psát příspěvek, i když jsem uvažovala, že v tomto místě dnes skončím a budu pokračovat zítra.

Jitce jsem podle vlastního návrhu uháčkovala kabelku na stužky či drobné dárky pro koledníky. Použila jsem bavlněnou přízi Camilla a háček číslo 2,5. Stylizovanou střapatou kytičkou může dozdobit taštičku nebo klopu kabátu či svetr, na její výrobu jsem čerpala inspiraci na zahraničním blogu asi před dvěma lety, kdy jsem si je háčkovala pro sebe.
 
 
Abych zdůraznila téma Velikonoc, koupila jsem ještě barvu a obtisky na vajíčka, ale nechci dělat reklamu jejich výrobci a tak na fotografii nejsou. Jitka mi napsala krásný mail, s dárkem je spokojená a dokonce slíbila, že letos opět obarví nějaká vajíčka:-)
 
Přeji všem hezký zbytek pracovního týdne. Zuzana

14 komentářů:

  1. Zuzko, pěkně jsi to vymyslela a uháčkovala. Obtisky s barvou na vajíčka jsou šikovný bonus.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, je to hlavně tím, že jsem předpokládala, že mladé a svobodné dívce udělám radost něčím praktickým. Až bude mít vlastní bydlení, určitě uvítá dekoraci. Musím se přiznat, že jsem "obšlehla" svoji letitou kabelku:-) Z.

      Vymazat
  2. Ano, ano to je moje krásná kabelka!!! Zuzanka je ohromě šikovná a já mám z dárku Vánoce (tedy spíš Velikonoce) celý den:))

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko krásně jsi to vymyslela a vytvořila.Já už taky dokončila dárky,ale bohužel zánět žil mi nedovolil dojít na poštu,jen k lékaři.Pošlu je až ve čtvrtek,protože jdu znovu na kontrolu zda ATB zabrala.Nepustil mne ani do školy.Takže tu ležím s nohama na třech polštářích a uháčkovala jsem jedno vajíčko.Vleže se špatně háčkuje!

    OdpovědětVymazat
  4. Je pěkná Zuzi, i barvička se mi líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce mi trošku příze zbylo a tak mám střapatku i já:-)

      Vymazat
  5. Zuzanko,
    krásně jsi dárek vymyslela a jak píše Jina i potěšil :-)
    Já tentokrát nějak jarní výměnu prošvihla :-(
    Tak můžu jen obdivovat a chválit !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko, díky za milý komentář. Výměny jsi "prošvihla" dokonce dvě, mám ještě dělat dárek do akce organizovanou Ajkou. Pak si asi dám nějakou pauzu a budu dělat něco nového....a také začně zahrada...ale na tu se docela těším. ahoj Zuzana

      Vymazat
  6. pekná taštička, taká sa vždy zíde. pošli mi fotku aj na mail, zuzka. papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, fotku bys měla mít v mailu. ahoj a moc děkuji za organizaci této výměnné akce. Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana