čtvrtek 14. března 2013

Jarní - Velikonoční výměna - moje dárky

Včera čekalo v naší schránce oznámení, že mi nemohla být doručena zásilka. Z mailu jsem věděla, že mám na cestě překvapení od Jitky v rámci akce Velikonoční výměna organizované Simonkou na blogu  http://mareckineradosti.blogspot.cz/   Dnes jsem při cestě na poštu musela stát na červenou snad na všech semaforech a jednu křižovatku jsem mohla projet až na třetí zelenou. Jak nerada předjíždím nákladní automobily, tak jsem si dnes připadala jako "pirát silnic", ale dopravní předpisy jsem dodržovala. Na poštu jsem stihla dojet těsně před zavírací dobou a zásilku si převzít. Kdybych to dnes nezvládla, musela bych počkat až do pondělí, zítra má pobočka zavřeno.
Tak to byla nakonec velmi pozitivní zpráva a to jsem ještě netušila, co mi všechno Jituška poslala. Musela jsem být moc a moc hodná.
 
V obálce se krásně červenaly náušnice ve tvaru tulipánů....
 
Další naušnice se mi také líbí, ale udělám si z nich ozdobu na sako, už asi tři roky marně pokukuji po obchodech po nějaké vhodné broži.....
 
Vůbec netuším, jak mohla Jituška vědět, že mojí oblíbenou květinou jsou kopretiny....a v létě je budu moc nosit v uších:-)))
 
 
Dalším překvapením v obálce byl řetízek ze stříbrného kovu se zelenou střapatou kuličkou, která má připomínat jarní trávu.....opět se Jitka trefila přímo do černého - poslední roky nosím jenom stříbro nebo chirurgickou ocel, zelený přívěsek se mi hodí k oblečení a řetízek s drobnými kuličkami je dostatečně dlouhý a navíc žádný podobný nemám:-).
 
 
Výměnná akce byla na téma Velikonoc a to Jituš splnila posláním krásného korálkového vajíčka
 
Aby mu nebylo v obálce cestou smutno, dostalo ještě většího a pestřejšího kamaráda
 
Všechny dárky ještě doprovodil dopis plný krásných slov....
 
 
Jituško, ještě jednou Ti moc děkuji, udělala jsi mi velkou radost. Umíš z korálků přímo kouzla a jsem moc ráda, že nás los spojil v rámci výměny. Ráda bych poděkovala Simonce, že celou akci vymyslela a zorganizovala. Je to skvělé poznávat další osoby naladěné na stejnou vlnu:-)  Zuzana

7 komentářů:

  1. Jůůůů.... tys fakt musela být móc a móc hodná....
    Zelený přívěsek je úžasný, no a ty vajíčka, ty teda jsou, líbí se mi to míň barevné:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že moje výtvory můžou dělat radost:))) tak ať ti hezky slouží:))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta vajíčka jsou super,to musela být docela prácička,a náušničky hlavně ty první zvonkové jsou nádherné.Další šikulka ,co umí!Výměny jsou parádní,taky se jich ráda účastním a dělám radost!

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, dostala jsi moc pěkné dárečky. Náušnice i vajíčka jsou senzační. V mailu máš střih na slepičku. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko, moc krásné dárečky jsi dostala. Ty zvonečkové náušnice jsou úchvatné. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  6. To je náádhera! Ty tulipány jsou božíí.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za milé komentáře. Jsem moc ráda, že se to, co mi Jina vyrobila líbí i vám:-) Já dnes měla v práci na halence zelený střapatý náhrdelník a moc se líbil. Vajíčka měla také značný úspěch, to víte, že jsem neodolala a pochlubila se svým dárkem. Naušnice jsou každé jiné a určitě si je užiji. Jituška je moc šikovná a udělala mi velkou radost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana