neděle 17. března 2013

Končí další týden

Tak nám už opět utekl další týden a jaro je zase o něco blíž. Než rozkvetou skutečné tulipány mohu si je připomínat koupenými umělými, ale líbily se mi a tak jsem neodolala a vítají nás u schodiště.


 
 
Dnes nás dcera pozvala na nedělní oběd - svíčková se jí povedla :-).  Nedávno si vyjednávala, zda ji ušiji povlaky na polštářky a tak jsem si přivezla látku a hned se pustila do šití.
 
 
Myslela jsem, že budu mít spíš modré nitě, ale našla jsem šedofialové ve stejném odstínu. Zapínání jsem udělala podle jednoho kupovaného povlečení bez knoflíků, materiál je hodně třepivý a klouzavý.
 
Přání, že dva mají mít převažující barvu modrou a dva fialkovou bylo splněno.
 
 
Vyprání a vyžehlení už nechám dceři:-)
 
Světluško, šití polštářků je další splněný rest tohoto víkendu.
 
Přeji všem krásný nadcházející pracovní týden. Zuzana
 
 


8 komentářů:

  1. Krásné tulipánky,vypadají opravdově.Polštáře mají moc pěknou barvu.Určitě z nich dcera bude mít radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, jsi fakt dobrá!! Tolik hotových restů. Já se s několika projekty posunula dál, takže je ještě nechci fotit, když nejsou hotové, ale po dlouhé době jsem k nim sedla a posunula je blíž do finále.
    Moc děkuji za podporu, tyhle vzájemné sliby mají opravdu něco do sebe - těším se na příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty polštáře ti nezávidím, jak se to třepí a klouže, hrůza....
    To mě jednou dcera ukecala, její známý jestli bych neušila záclony. Jsem myslela že donese klasický záclony, ale ta umělotina co donesla, to bylo horší jak organza, děsný!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, krásné tulipány. Měly jsem stejný nápad. Já si pořídila na chaloupku takové žíhané. A přemýšlím, jestli pět není málo. Polštáře jsou krásné. Měj se krásně Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzko, úplně zírám, co všechno stíháš - kytičky )a to jak ty háčkované, tak ty umělé) jsou moc krásné, polštáře vzorně ušité a nadšená jsem z těch skleněných koleček, to je parádní vychytávka.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za krásné komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  7. si toho budu muset vymyslet víc, abys měla stále nová témata..a příště bude třeba rajská nebo řízky... :-) no a ta látka ... přísloví praví darovanému koni na zuby nekoukej ... mě se hodila ta barvička...ale ještě jednou děkuji...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana