neděle 17. března 2013

Obháčkované skleněné tácky

Před lety jsem dostala po manželově tetě krabici různých přízí na háčkování, klubíčka byla různé síly i různých odstínů od čistě bílé po béžovou. Už tenkrát jsem je postupně zpracovávala, ale něco málo ještě zbylo. V časopisu ručných prací Anna /snad si to pamatuji dobře/ byl návod na obháčkování skleněných koleček. Nápad mne zaujal a tak jsem si ve sklenářstaví objednala vyříznutí a zabroušení tři koleček o průměru deset centimetrů a jednoho  dvaceticentimetrového /stálo to tenkrát docela dost a vůbec si nedovedu představit, co bych za ně zaplatila dneska/. Háčkování se dá na kolečka jednoduše navléknout a kdykoliv sundat třeba na vyprání. Hodně je používám jako podložku pod vázu.
 
 
 
 
 
 
 
 

6 komentářů:

  1. Super nápad se sklíčky,nic se nemusí škrobit a krajka se napne sama.Nejvíc se mi líbí ta vpravo nahoře,na poslední fotce,kytičková s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý,to nemusíš škrobit:-))))
    A ještě jsou pěkné:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji všem, je to něco jiného a ráda je používám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Waw, nádhera je to, toto asi vyskúšam.
    Perfektný nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a díky za komentář. Pokud mohu poradit, když si vybereš jakoukoliv dečku, tak poslední řadu maličko stáhni tak, aby šla práce navléknout na skleněné kolečko. Už jsem uvažovala i o tom, že bych "obháčkovala" skleněný talíř nebo tácek - zabroušení skla je poměrně drahé. Ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana