pátek 1. března 2013

Pletený nákrčník

Tak už budeme mít za dvacet dnů jaro, ale v rámci vlastní individuální akce "zpracování materiálu ze syslírny" jsem během dvou večerů upletla nákrčník. Doufám, že ho využiji až příští zimu:-). Zpracovala jsem dvě darovaná 50 gramová klubíčka nějaké maďarské vlny (viz. včerejší příspěvek). Z materiálu délky 200 metrů jsem na pletacích jehlicích číslo osm pletla 24 ok stále hladce do délky kam to šlo:-) Dnes jsem upletený pruh spojila do kruhu a nákrčník je hotový. Co mi zbylo, vidíte na snímku.
 
 
Přeji všem krásný březnový víkend :-) Zuzana

10 komentářů:

  1. Moc pěkný nákrčník, to bude paráda. Dnes u nás chumelí, ještě ho určitě letos užiješ.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AhojMaruško, díky za komentář. Nákrčník se mi barevně hodí k botám a kabelce. Pokud ještě najdu jednobarevnou vínovofialovou nebo béžovou, udělám ještě nějakou květinu a třeba čelenku. Materiálu bylo málo, na šálu by to nestačilo a tak jsem ráda, že se nosí nákrčníky. Tady se snažím vykouknout sluníčko, je tak kolem nuly a zatím nám nic nepadá. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Zuzko, však on se ještě bude hodit, dneska tam je pěkná zima...
    A takové zbytky má ráda, i když na druhou stranu, z malých klubíček někdy vzniknou velké věci :o)
    Pa, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, doufám, že v březnu už potřeba nebude, klidně si ho uložím na příští zimu:-) Také jsem byla ráda, jak hezky mi to vyšlo:-) a hlavně mám o maličko víc volného místa v "syslírně". Ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Tak ten se povedl,koukám ,že nejsem jediná,kdo v tuhle skoro jarní dobu vytvořil nákrčník.Hezký víkend Ti přeji Zuzanko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme náskok, až se příští zima zeptá, co jsem dělaly koncem té minulé :-) Také přeji hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  4. Zuzanko jsi pilná včelka:-)
    Příští rok ho užiješ na sto procent:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky, snažím se a občas mi něco vyjde podle představy:-)

      Vymazat
  5. nakoukla jsem trošku do tvého blogu :-)) a vypadá že budu chodit častěji!!! pěkný věčer ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, tak to Tě srdečně vítám a doufám, že se Ti tu bude líbit. Ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana