pátek 8. března 2013

Přání a květina

Dnes jsem si říkala, že už je pátek, poslední pracovní den týdne, co musím dneska všechno stihnout a že ten čas nějak moc rychle utíká. Procházela jsem došlé maily a jeden kolega mne mile překvapil krásným veršovaným přáním s obrázkem žluté růže. Teprve tehdy jsem si uvědomila, že se 8. března slaví Mezinárodní den žen. Druhý kolega přišel o něco později s malou čokoládou, kterou nám dává k MDŽ každý rok. Vám všem, kteří nemáte takové kolegy, přeji hezký zbytek svátečního dne a přidávám fotografii svého prvního amarylisu z minulé neděle. I na druhém stvolu byla čtyři poupata. Bohužel už květy, které se rozvinuly jako první, odkvetly a tak jsem je vyštípla, aby se cibule zbytečně nevysilovala. Na fotografii jsou ještě v plném počtu, mám z něho radost a doufám, že mi nějaký ten rok vydrží.
 

 
Přeji všem hezký víkend. Zuzana


6 komentářů:

  1. Zuzko, máš velmi pozorné kolegy!
    A jen zírám na na tu háčkovanou nadílku, úctyhodné množství!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za návštěvu, motivky připravím a rozdám a už je nechci ani vidět..... Ten jeden kolegy má manželku i dceru Zuzanu a tak mi dává k svátku kytičku také - je fajn mit dobrý pracovní kolektiv.

      Vymazat
  2. Amarylis vykvetl nádherně,tolik květů!Jen je škoda,že tady jsou květiny v květináčích tak drahé.Taková by tu stála určitě přes čtyřicet eur.Schválně se skočím zítra do Pergoly-skleníku,kde kytky prodávají kouknout a nafotím.Hezký Den žen Zuzko!M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já za něj dala 79 Kč. Chodím do jednoho zahradnictví, rostliny si pěstují sami a dlouho vydrží, s těmi dopravovanými letecky nemám dobré zkušenosti. Dříve jsem si pokojové rostliny rozmnožovala sama a asi s tím znovu začnu. Na fotky se ráda podívám. ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Teda ty máš fakt prima kolegy:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana