úterý 26. března 2013

Skončí už zima?

Letošní zima se stále nechce vzdát své vlády, už několik dní silně mrzne a fouká ledový severní vítr. Padají teplotní rekordy, zima 2013 se zapíše do statistik i nejkratší dobou slunečního svitu v měsících lednu a únoru. Stále hledám způsob, jak opět nabít baterky, už jsme asi všichni hodně unavení. Nemoci i chřipka se nám doma zatím vyhýbají a snad to tak bude i dál.
 
Opět mám z knihovny půjčenou nějakou tu literaturu, ale čtení mi jde pomalu.
 
Ze zbylého materiálu jsem háčkovala dárek, ale chybí mi tak metr příze....budu to muset vyřešit jinak.

K dokončení dárku pro Verunku do háčkovací výměny u Ajky potřebuji pomoc od manžela, snad mi to zítra dodělá a já stihnu překvapení odeslat.

Jak jsem začala háčkovat, obnovila se bolest ruky a tak budu muset vymyslet jinou činnost.

V knihovně měli vystavené plstěné vajíčko, tak jsem si ho prohlédla a jedno o víkendu zkusila, ale neudělala jsem fotografii a dnes se mi už nechce, takže příště.

Na minulý víkend jsem plánovala výměnu zipu v délce 160 centimetrů u zimní kombinézy. V sobotu jsem rozbitý zip vypárala a vestehovala nový, kombinéza je totiž černá a tak jsem využívala denního světla. V neděli jsem jednu stranu přišila, ale s výsledkem jsem nebyla spojená a vše jsem opět vypárala. V pondělí byl druhý pokus, jedna část dělícího zipu je přišita OK, ale kombinéza je na druhé straně  jednom místě silnější a můj šicí stroj zesílený materiál neprošije. Tak teď musím vymyslet nějaké řešení.

O svém prvním hvězdníku jsem už psala, na prvním a druhé stvolu vykvetly čtyři květy. Cibulka mne mile překvapila třetím stvolem. Nejdřív jsem si myslela, že květy budou pouze dva, ale opět jsou čtyři:-)
 
A touto pozitivní informací dnešní příspěvek ukončím.
 
Hezký týden před Velikonocemi přeje Zuzana

2 komentáře:

  1. Jé, Zuzko, to znám...To je tak, když chce využít všechno do posledního zbytečku, viď.
    Jinak pěkné velikonoční tvoření, jen to počasí nám to trochu kazí, viď.
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, máš pravdu, při zpracování zbytků to je občas sázka do loterie a tentokrát mi to nevyšlo:-) Chybí mi sluníčko a s oslavou Velikonoc to nebudeme přehánět. Půjčila jsem si v knihovně nějakou literaturu a budu háčkovacím klidem léčit ruku:-) ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana