úterý 19. března 2013

Úterý 19. března 2013

Včera jsem zdokumentovala výhledy z okna a fotky jste si mohli prohlédnout v předchozím příspěvku. Dnes ráno, ještě před šestou hodinou, jsem šla "znaleckým okem a znaleckou nohou" zjistit sjízdnost vozovky, v případě hodně a hodně nesjízdného povrchu bych zvolila hromadný způsob dopravy na své pracoviště. Silničáři k nám sice nedojeli, ale usoudila jsem, že situace není zase tak hrozná a vrátila se pro auto. Cestou jsem neodolala a mobilním telefonem pořídila další obrázky zasněžené březnové zahrádky.
 
skalník
 
pustoryl
 
takhle se rozednilo během cca 10 minut
 
zákula
 
kalina - čára je padající sněhová vločka
 
borovice - opět s vločkou
 
 
 
 
 
Ne, nebudou Vánoce, ale koncem měsíce jsou letos Velikonoce a dnes slaví svůj svátek všichni Josefové.
 
 

9 komentářů:

  1. U nás bylo dnes ráno taky pohádkově...vůbec se mi nechtělo jít do práce - raději bych se kochala to krásou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby takhle bílo bylo v prosinci, tak by mi to bylo milejší. Letos se moc těším na jaro a teplo:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, já se fotit teprve učím a mobilem jsem jich zatím udělala jenom pár. ahoj Z.

      Vymazat
  3. Týý brďo..... tohle vidět nějaký režisér, jede k vám natáčet pokračování Mrazíka:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sníh tu je ještě dnes, na stromech sice roztál, ale na zemi je bílo.

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky a koukám, že sněhu máte požehnaně. Já jsem ráda, že u nás stihl roztát. Na dnešní den hlásí krásných 10 stupňů, tak se těším, jak se s klubíčkem provětráme. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady stále zbytek sněhu je, v noci přituhlo a kam nesvítí sluníčko, tak ho je hodně i teď odpoledne. Uvidíme, jak bude zítra, snad má ještě mrznout. ahoj Zuzana

      Vymazat
  5. You have right. It looks like christmas

    LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana