pátek 8. března 2013

Už mohu začít!

Určitě si mnohá z vás všimla, že se v komentářích zmiňuji, že bych se ráda naučila patchwork. Nedávno jsem byla v galanterii a informovala se, co všechno si u nich mohu koupit za pomůcky. S nabídkou jsem moc spokojená nebyla a tak jsem raději požádala o radu Ajku. Potvrdila mi můj předpoklad a dokonce doporučila (na moji žádost) i nějaké internetové obchody. Jeden jsem si vybrala, minulý pátek objednala zboží, v pondělí mi přišla zálohová faktura, kterou jsem hned uhradila s úterní splatností, ve středu zásilku zkompletovali, včera předali dopravci a dnes jsem si ji převzala.
 
Krabici jsem otevírala s velkou zvědavostí - jsem přece Evina dcera :-)
 
Zboží bylo kvalitně zabalené
 
Řezací podložka je oboustranná, rozměry 90 x 60 cm
 
pelmel....
 
velké pravítko a další pomůcky na patchwork
 
V nabídce byly i barvené česance vlny v celé sadě, tak jsem je přidala do objednávky, líbí se mi plstěné víly a brože
 
Kousky plsti jsem si také objednala na internetu asi před měsícem a přímo u výrobce. Vybrala jsem barvy a mám plán na jejich využití. Nabízeli i sadu o 50 odstínech a tak budu mít představu a mohu si objednat jednotlivé barvy.
 
 
 
Tak a teď vyšetřit nějaký ten čas.......
 
Ahoj a hezký víkend.  Zuzana
 
 

10 komentářů:

  1. Jéje, tak tomu říkám velký nákup:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, já si myslela, že to je základ, nůžky doma mám.....Také jsem zjistila, že prodávající zažehlovací velkoobjemový vliselin....a já mám doma jenom vliseliny a možná nějaký zbytek vatelínu.....Na internetu byl skutečně velmi dobrý výběr, v obchodě měli jenom něco a je otázka jak kvalitní...v tom se nevyznám, ale mám to jako koníček a tak by mi to mohlo pro začátek stačit. Na podložce si mohu vyřezávat i střihové díly, pokud bych začala znovu šít. Moc děkuji za rady a určitě budu mít časem další:-) ahoj Zuzana



      Vymazat
  2. Zuzko, pořídila jsi pěknou výbavičku. To se Ti bude krásně šít.Držím palce ať máš pro patchwork hodně času.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maruško, tak teď ještě vymyslet, kam s tím vším.....Zatím je v jednom pokoji syn a až si opraví byt, budu ho mít k dispozici a do té doby to musím nějak přechodně vyřešit. Díky a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzka tak to si si urobila poriadny nakup ale prajem vela stastia pri siti...Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Téda to je materiálu k tvoření !
    Mě také láká kde co , patchwork nevyjímaje, plstění, filcování ,....
    Když vidím ten materiál , ani netuším co je to vše za udělátka ?
    Ale ty si s tím nějak poradíš a my se budeme těšit na hotové výrobky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou náádherné barvičky! Těším se na výtvory.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za milé komentáře plné podpory do plánovaného tvoření. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda. Netušila som, že na patchwork toho treba toľko veľa. :D Ja - nešička - som mala predstavu, že na to stačí pozošívať štvorčeky, trojúholníčky, krúžky a iné patvary do kopy tak, aby ten mišung rôznych látok bol organizovaný. :D Musím sa ešte veeeeľa učiť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si sehnala nějakou literaturu, pak se "poradila" u jiných blogerek, nakoupila základní věcí /také jsem se zeptala v jedné galanterii/ a od té doby jsem ještě nesehnala dostatek odvahy....ale mám už zkušenosti z "montérkového" patchworku (jak psala Ajka). Tak se nejspíš ohlédnu po nějakém kurzu:-), ale bude problém, nemám kufříkový šicí stroj:-(

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana