úterý 26. března 2013

Vajíčka z příze

Stále zpracovávám materiál se své "bohaté" syslírny. O přízi Chostilana jsem již psala při výrobě věnečku, z dalších zbytků jsem původně chtěla háčkovat síťovky, ale je to tak zvláštní materiál, že by to byla škoda práce.  Ještě minulý týden jsem měla v plánu osázet venkovní truhlíky a dekorovat je na Velikonoce, silný mráz s neutuchajícím ledovým větrem mi můj záměr překazil a připravená vajíčka z příze musí počkat do příštího roku. Z tvrdého papíru jsem vystřihla tvary vajíček a omotala je přízí Chostilana. Hotové dekorace jsem chtěla navléknout na floristický drát a zapíchnout do jarně osázeného truhlíku.
 

 

4 komentáře:

  1. To je dobré..... to velké růžové vyhrává na plné čáře:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Děvčata - děkuji a ještě si je představte mezi maceškami:-) to snad bude příští rok v reálu. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana