pátek 29. března 2013

Výměna u Ajky - dárek od Perdity

Na přání děvčat vyhlásila Ajka v únoru další letošní výměnu - a to háčkovací. Některé zájemkyně byly zklamané, že když neháčkují, že se nemohou přihlásit a tak Ajka vytvořila dvě skupinky podle zájmu o dárek šitý či háčkovaný. Já jsem háčkovala, ale nestihla jsem překvapení dokončit a Verunce jsem napsala, že zásilku pošlu později /plánuji v úterý/. Perdita vymýšlela a vyráběla můj dárek, který mi pošta dneska doručila. Manžel balíček převzal a já ho s napětím a velkou zvědavostí odpoledne rozbalovala. Danuška má skvělý odhad a udělala mi velkou radost. Na internetu jsem viděla šité slepičky a stáhla si na ně návod s tím, že si je někdy zkusím ušít:-). V krabičce jsem našla rovnou tři:

- žlutá je oblíbená barva mého manžela

- tyrkysovou "může" jak dcera, tak i syn - a knoflíkové oči jsou jako skutečné :-)

- já mám ráda modrotisk a ten vzdáleně připomíná materiál třetí slepičky


Naše nové hejno
 
Danuška pamatovala i na naše čtyřnohé spolubydlící, určitě budou všichni tři maximálně spokojeni:-)

Danuško, ještě jednou Ti moc děkuji, vymyslela a ušila jsi mi moc hezké překvapení:-)
Děkuji i Ajce za organizaci výměnné akce.

Přeji všem hezký víkend a krásné Velikonoce.   Zuzana

P.S. Dnes se naše hospodářství rozrostlo ještě o pět živých slepiček:-)

2 komentáře:

  1. Prima hejno jsi dostala:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem maximálně spokojena:-))) Díky, měla jsi šťastnou ruku při losování dvojic:-) Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana