pátek 12. dubna 2013

Začíná další dubnový víkend

Také vám utekl pracovní týden nějak moc rychle? Já mám pocit, že jsem vůbec nic nestihla. V práci toho máme docela dost, ale zase mám práci a dnes jsme vlastně "dělali za peníze", které poslední dobou chodí přímo na bankovní účet. Ani jsem si nemyslela, že si tak rychle zvyknu na platební kartu a na internetové bankovnictví.
 
Včera jsme se s dcerou zastavily v našem oblíbeném zahranictví a já neodolala a koupila si další amarylis, tentokrát Kolibri-serie. Tak se budu těšit, jaký bude až rozkvete.
 
 
Dnes jsme si zajeli na kratičký výlet a tak mne napadlo, že bych mohla dát hádanku, kde jsme vlastně byli. Napíšu další příspěvek a zkusím nastavit schvalování komentářů. Jméno města napíšu v neděli večer.
 
Cestou poprchávalo a krajina se po dlouhé zimě "myla", řídil manžel a já sledovala okolí. Těch odpadků a plastových lahví v příkopech a na polích, chudák příroda. Zatím není vidět, že už je skoro polovina dubna.
 
Doma se s námi rozloučilo sluníčko a popřálo nám krásný večer a dobrou noc. Zkusila jsem ho zachytit fotoaparátem. Mám ho "nějak" nastavený a nijak to neměním a když jsem stáhla fotky do notebooku, tak jsem se jenom divila. Asi jsme před lety koupili kvalitní aparát a kdybych ho uměla ještě nastavit......
 
 

 
A u terasy máme lískový keř.
 
Přeji všem krásný a hlavně konečně jarní víkend. Zuzana
 

2 komentáře:

  1. Tos nám ten den pěkně zdokumentovala:)) U nás sluníčko nic moc, zato déšť jo.... no aspoň nemusím zalévat. Ale to si vždycky při dešti říkám, škoda že nemá skleník sundavací střechu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na druhou stranu se máš kam "schovat" s pletím, když venku prší:-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana