sobota 18. května 2013

Kruhová vesta

Vloni v létě jsem si upravila návod z jednoho časopisu a "umotala" si kruhovou vestu. Zbytek léta jsem neúspěšně sháněla nějaký hezký knoflík či dřevěnou sponu na sepnutí. V týdnu jsem vestu "oprášila" a sepnula broží. S tmavěmodrými kalhotami a stejně modrou halenkou to vypadlo dobře. Problém byl s tím, jak vestu vyfotografovat na blog. Snad se mi to alespoň trochu povedlo.
 




 
Materiál Tweed 100% akryl super soft, velikost háčku si už nepamatuji, přízi jsem dávala dvojitě.
 
Hezký zbytek víkendu. Zuzana

Poznámka: některé z vás prosí o návod. Měla jsem půjčený časopis a upravila si návod z něho, kamarádka už časopis nemá, já si v té době poznámky při háčkování nedělala a tak nemohu pomoci. Hodně podobná vesta byla i s návodem na mimibazaru:-) tak se zkuste podívat tam. Jinak stačí návod na hezkou háčkovanou dečku s dostatečným počtem řad a vynechat otvory na průramky. Nějaké návody, včetně střihového rozkresu, jsou i na stránkách DROPS.

32 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, děkuji - také se mi líbí.... Hezký zbytek víkendu. Zuzana

      Vymazat
  2. Tak to je pecka Zuzko,není těžká?Ale je nádherná,krásná prácička.Jak dlouho jsi ji motala?Byl by to ale i hezký ubrus na kulatý stolek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, mohla bych ji zvážit, ale materiál je letní a odlehčený, odhaduji to na 60-70 deka. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Háčkovala jsem ji vloni o dovolené, jak dlouho, to si nepamatuji, ale tak tři dny? Jsou to většinou dvakrát nahazované sloupky a měla jsem silný háček. Podobná vesta by šla udělat i podle předlohy na velký háčkovaný ubrus. Teď jsem spočítala, že to je pouhých 44 řad. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

      Vymazat
  3. Týýýý jóó..... tak do toho se já pustit, dodělávají to ještě vnoučata:-)))))
    Paráda, moc hezký vzorek:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko díky, já nedělám nic složitého, ten vzorek je velmi jednoduchý:-) a je to jenom 44 řad :-) Zuzana

      Vymazat
  4. Zuzko, tak to je mazec, super vesta :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, také z ní mám radost. Vesty nosím moc ráda:-) ahoj a hezký zbytek víkendu. Zuzana

      Vymazat
  5. Zuzka tak to muselo dať riadne práce také niečo uháčkovať...klobúk dole...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nellie, tato vesta není vůbec pracná, háčkuješ stále do kruhu, jenom necháváš otvory pro průramky. Materiál dán dvojitě, silnější háček - přibývá to rychle, je to jenom pár řad. To taková halenka z jednoduché Sněhurky byla náročnější. Pokud chceš, mohu ti naskenovat a poslat návod. Ahoj Zuzana

      Vymazat
  6. Zdravím, mohu poprosit o návod na mejlík pitbulka9@seznam.cz, díky moc Maki

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tiez by som poprosila navod na scitovicka@gmail.com. Velmi pekny vzor. Aj vesta samozrejme :) Dakujem

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, vesta je nádherná, mohla bych poprosit o návod na mail vojirova.helena@seznam.cz . Děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vesta je nádherná. Moc a moc prosím o návod - Alena236@seznam.cz. Velice děkuji a přeji krásné dny u pletení a háčkování. Alena

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, moc krásná práce. Mohla bych poprosit o návod na mail.
    anitram.jirku@seznam.cz
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, vesta je překrásná. Už delší dobu jsem uvažovala o plédu, ale tohle je stokrát lepší. Pokud by to bylo možné, prosím o zaslání návodu na email: kyskova.jindriska@seznam.cz. Moc Vám děkuji a mějte se krásně. Jindřiška

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, vesta je překrásná. Už delší dobu jsem uvažovala o plédu, ale tohle je stokrát lepší. Pokud by to bylo možné, prosím o zaslání návodu na email: kyskova.jindriska@seznam.cz. Moc Vám děkuji a mějte se krásně. Jindřiška

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, překrásná práce! Mohla bych Váš poprosit o návod? Můj mail je:
    maja.nav@seznam.cz
    Děkuji mnohokrát :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda klobouk dolů, vypadá nádherně. Mohla bych Zuzko také poprosit o zaslání návodu na mail : HajnaAlena@seznam.cz.
    Moc děkuji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Mohu taky poprosit návod? děkuji k.opalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mohla bych také poprosit o návod anska22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana