pondělí 14. října 2013

Zelený nákrčník a brož k háčkované vestě

Od háčkované vesty mi zbylo klubíčko zeleného Crilonu a tak jsem si stejným vzorkem uháčkovala nákrčník a ještě mi zbylo na brož - střapatou kytičku. 



Brož má ze zadní strany přišitý zavírací špendlík a do jejího středu jsem přišila zbylý knoflík od vesty.

Oba doplňky se mi hodí i na zimní kabát:-)

Hezký týden. Zuzana

5 komentářů:

  1. Týý jo, to budou ženské v ulici koukat.... jsi šikulka:-)))
    Brož je naprosto supr!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je krása!Tady mají střapaty taky úspěch, zrovna dnes si bežovou beru pro štěstí na rolák!

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeeeda to je krasa ..Zuzanecko Ty budes ale kocena !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky všem za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana