sobota 14. prosince 2013

Poděkování Helence

Když nedávno Helenka na svém blogu klik popisovala svoji negativní zkušenost z Kytičkové výměny, chtěla jsem ji potěšit drobností a tak jsem si napsala o adresu. Helenka sice nic nechtěla, ale nakonec jsme se domluvily, že si vzájemně pošleme drobné dárky. Díky výměně kontaktů jsme obě zjistily, že žijeme blízko sebe:-) - osobně mám z této informace největší radost a doufám, že se někdy setkáme.


Helenka mi vyšila krásný dekorativní polštářek, který krásně barevně ladí s výzdobou jídelny.


Přiložila i přáníčko:-)

Uvažovaly jsme o setkání na výstavě Kouzlo patchworku, kterou pořádaly členky klubu z Chrudimi a Pardubic. Bohužel jsme se minuly, já totiž do poslední chvíle netušila, zda mi pracovní povinnosti dovolí výlet za šitou krásou, a tak mi Helenka poslala i dárek, který pro mě měla připravený.


Mám ráda andílky a už jich mám několik v různých provedeních - a od Helenky mám rovnou dva:-)


Na háčkovanou záložku má Helenka na svém blogu návod, měla jsem v plánu si ho udělat, ale darovaný je mnohem lepší:-)


Milá Helenko, moc děkuji a věřím, že se v příštím roce setkáme osobně:-)

A málem bych zapomněla - Helenka nakonec dostala i svůj dárek z Kytičkové výměny.


3 komentáře:

  1. Pěkné dárečky jste si vyměnily:-))
    No já doufám, že v té vánoční výměně pošlou tentokrát všechny.....

    OdpovědětVymazat
  2. Ten andílek je krásný, toho bych mohla zkusit :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mrzí mne, že Helenka ode mne dáreček nechtěla,ale i tak jsi jí udělala radost Ty a ona Tobě. Po přečtení odpoledne jsem vzala hned háček a už mám dva andílky. Hezky se háčkuje, návod u Helenky je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana