čtvrtek 2. ledna 2014

BOWEN James

Před časem jsem u někoho na netu viděla knížku Kocour Bob od Jamese Bowena. Zamluvila jsem si ji v knihovně a během dvou svátečních dnů přečetla.  Autor narozený v Anglii žil určitou dobu v Austrálii, později se vrátil do Londýna a propadl drogám. Asi po deseti letech si uvědomil svoji beznadějnou situaci a začal pracovat na svém návratu do společnosti. Jednou najde v domě rezatého kocoura, vyléčí jeho zranění a začínají společnou etapu nového a lepšího života. Doma máme také rezatého kocoura a tak se mi knížka četla moc hezky – kočky mě vlastně doprovází životem už od dětství. Dokonce jsem si na netu vyhledala stránky v angličtině a četla si další povídání a shlédla i nějaké video.
Například na www.hodder.co.uk  nebo napište do vyhledávače street cat named Bob

obrázek jsem si opět vypůjčila z netu:-)
 
Svět podle Boba
Další příběhy Jamese a jeho kocoura. V závěru je popsána i příprava a vydání první knížky:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana