pátek 28. února 2014

Velká čtecí výzva na rok 2014 - shrnutí za únor

I v tomto nejkratším měsíci roku se mi dařilo zdárně doplňovat přečtená literární díla do Velké čtecí výzvy:-) Když jsem dnes sečetla dočtené knížky s únorovým datem, došla jsem k číslu osm. Většinou to byly knížky objemné, nejvíc stránek měla Přemyslovská epopej, ta nejspíš drží i můj rekord v počtu stran jednoho svazku. Díky výzvě jsem si půjčila díla Katova dcera a Katova dcera a černý mnich - sháněla jsem něco do části výzvy "série". První knížka se mi asi líbila o něco víc, druhá mi připomíná Dana Browna, ale je opět napsaná poutavě a velmi dobře se čte.  Začala jsem vyplňovat knížky podle abecedy - musím se přiznat, že čtu, co mě baví a co jsem si před časem zamluvila, a tak budu mít u některých písmen knížek víc. Podařilo se mi snížit počet vypůjčených a nepřečtených knih, i když jsem si občas přinesla další z rezervovaných:-)

Letošní zima-nezima asi pomalu končí a venku už je docela hezky, na čtení už nebudu mít tolik času. Sama jsem zvědavá, co dokážu přečíst v březnu:-) 


Malá část knížek, které čekají na přečtení:-), jejich aktuální počet je 23. Další si zatím nepůjčuji, jenom si vyzvedávám ty zamluvené:-)

Přeji všem klidný a pohodový první březnový víkend. Zuzana

4 komentáře:

  1. No pane jo..... trháš rekord:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi tenhle měsíc přečetla víc než já :-)) Taky mám osm, ale nebyly moc objemné :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Zuzanko smekám. Já jsem za únor zvládla jednu jedinou knížku. Nejdřív jsem se do ní nemohla začíst a potom jsem zase doháněla jiné resty. Dokonce jsem včera v knihovně byla odříct zamluvené Inferno od Browna. Těšila jsem se na něj, ale zbytečně bych ho blokovala. Tak snad zase bude víc času i čtení. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Super hromádka. Taky se snažím denně přečíst po nocích pár řádků.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana