neděle 9. března 2014

ASHEROVÁ Bridget

Láska v Provenci
Na začátku jsem měla problém se do knížky začíst, ale pak mi bylo docela líto, že jsem přečetla poslední stránku, poslední větu, poslední slovo.
Ovdovělá Američanka Heidy přijíždí se svým synem a nevlastní neteří do malého městečka v Provence, kam jezdila jako malá na prázdniny. Podaří se jí po dvou letech vyrovnat se ztrátou manžela a navázat nová přátelství? Zvládne změnu i její syn? A s jakým problémem se potýká její šestnáctiletá neteř Charlotta?  Jak tušíte, víc neprozradím. V knížce jsou i kuchařské recepty na některá popisovaná jídla, určitě je zkusím uvařit:-)  

 obrázek je z internetu


Další knížky:
Milenky mého manžela
Fingovaná manželka

3 komentáře:

  1. Zuzko,
    hezký tip na knížku!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji v Prostějově držela vruce a váhala jsem, ale pak jsem si řekla, že už jsem si jednu knížku tenhle měsíc koupila :-)) Doufám, že ji seženu v knihovně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že si knížky půjčuji, kupuji jenom obrazové publikace, odbornou literaturu, encyklopedie nebo knížky, které dávám jako dárek. Kdybych měla kupovat beletrii, tak už se asi nevejdeme do bytu. Ještě že jsou ty knihovny:-)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana