sobota 1. března 2014

Tusal 2014 - stav dne 1. 3. 2014

Když jsem ráno obracela list v nástěnném kalendáři, uvědomila jsem si, že je dnes nov a tím i termín Tusalu 2014. Vzala jsem fotoaparát, skleničku se zbytky materiálu a zde jsou fotografie. Využila jsem raději denního světla, večer se sklenka moc leskne. 

V únoru jsem přidávala zbytky přízí z pletení a háčkování, opět jsem nešila. 


Rozhodla jsem se, že ještě v březnu budu zbytky materiálu přidávat a na další čtvrtletí bych skleničku vysypala. Pohled z jiné strany.


Když si tak prohlížím obrázky, uvědomuji si, že se mi podařilo zpracovávat materiál ze syslírny a o to větší mám radost:-)  Společná akce Tusal 2014 se mi líbí a jsem moc ráda, že jsem se do ní zapojila:-)

Hezký první březnový víkend. Zuzana

3 komentáře:

  1. Zuzi, díky za účast! Sklenička se ti pěkně plní a jsem ráda, že ses přidala!
    Jak procházím tvůj blog, tak se nestačím divit co všechno zvládáš ... čtení, háčkování, pletení a šití ??? Kde na to bereš čas?
    Čtení je moje druhá vášeň, ale poslední dobou stále posouvána někam mimo :(
    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, máš šikovné pacičky...já vysypávám a vždy začínám načisto ;o).Těším se napříště...Mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně se ti plní..... jojo, jsi pilná:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana