sobota 31. května 2014

Velká čtecí výzva na rok 2014 - shrnutí za květen

Jak už to tak chodí, opět se během krátké doby vrátilo několik delší dobu zamluvených knih, mám tedy doma slušnou zásobu výpůjček z knihoven. Přednostně čtu ty dále zamluvené, aby se brzo dostaly k dalšímu čtenáři. Z abecedy podle názvu už mi moc nesplněných písmenek nezbývá, proto rozšířím svoji osobní Velkou čtecí výzvu o abecední seznam autorů.
 
Za květen jsem přečetla 14 knížek, od počátku letošního roku jich je už 67:-) Je to tím, že televizi skoro nesleduji, čtu večer před spaním a někdy i během noci, když nemohu spát. O víkendech se budím brzo a nechci rušit ostatní, společnost mi dělá knížka, jak jinak:-)
 
Tím, že jsem hledala k některým písmenkům vhodné názvy, objevila jsem několik zajímavých autorů. Jsem ráda, že jsem se do Výzvy zapojila:-)

 
 I tahle knížka v angličtině, kterou mi poslala Marcelka z Irska, čeká na přečtení:-)
 
Hezký poslední květnový den. Zuzana

3 komentáře:

  1. Tak to je obdivuhodné číslo. Smekám. Posledních 6 let - od té doby co mám prcky toho moc nepřečtu, zato jsem začala daleko víc háčkovat a plést.
    Závidím čtení před spaním. Milovala jsem to,ale co máme v ložnici postýlku, tak jsem se musela této činnosti vzdát, ale už se blízká na lepší časi. Malej půjde do pokojíku a drahá polovička mi snad konečně namontuje lampičku k posteli a já opět začnu číst před spaním.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda Zuzko, tys pilná čtenářka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, já se stydím, ty už toho máš teda přečteného, kam se na tebe hrabu :-.))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana