pondělí 16. června 2014

Výzva od Jane33 "ušijem Ti tašku" - co jsem poslala

Kdo chodí nakukovat na můj blog už určitě ví, že mám ráda výměnné akce. Když jsem četla o té Janině "ušijem ti tašku", poprosila jsem o úpravu pravidel a hned se přihlásila. Chtěla jsem tašku háčkovat, ale když mi Janička vylosovala Helenku, domluvily jsme se na šité.
 
Na blogu ...to lepší ještě bude...jsem viděla zvláštně šitou tašku - origami bag i s odkazem na zahraniční zdroj. Hned jsem si tuto informaci uložila do paměti s tím, že si tašku časem ušiju. Nakonec jsem šila celkem tři - jednu pro Helenku, jednu pro sebe a co udělám s tou zbývající, ještě netuším.
 
 
Původně jsem měla jinou představu o materiálu, ale nic vhodného jsem v obchodech nesehnala. Koupila jsem pevnější dekorační tkaninu, aby se dárek Helence hodil, tak jednobarevnou a červenou:-). Taška je šitá z obdélníku o poměrech stran 1:3. Může se nosit na rameni ale i v ruce. Je skutečně docela velká:-)
 
 
Fotografie tašky, kterou jsem posílala Helence se mi nepovedly, na obrázku je jedna z těch, co jsem šila později a mám je doma.
 
Pokud se chcete přesvědčit, že Helenka má stejnou tašku, můžete nakouknout sem
 
 
Chtěla bych poděkovat Janee33, že výměnou akci vymyslela a zorganizovala. Ráda jsem se jí zúčastnila a těším se na galerii našich výtvorů:-)               Zuzana

8 komentářů:

  1. Zuzko,bezva kabela....obdarovanou Helenku určitě moc těší:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko taška má zajímavý tvar, takovou jsem ještě neviděla! Povedly se ti všechny, nejdřív jsi hledala čas na jednu a nakonec ušila tři. Vidíš jak jsi pilná! Už jsem ji komentovala i u Helenky. Mávám za vodu! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je naprosto nádherná!!! Úplně ji vidím s pruhovaným tričkem. Já už čtvrtý den šiji kraťasy... Tohle by pro mě byl naprosto nezrealizovatelný projekt:) Doufám, že jsi ji už provětrala.
    Asi jsem se do ní zamilovala, tak se spolu s taškou mějte krásně,
    Kája

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko jsi pilná švadlenka, hned tři:-))
    A Helenka je taky šikulka, pěknou tašku ti poslala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak dobre, že si šila. Takú tašku so zaujímavým strihom som ešte nevidela. :-o :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, už měla premiéru a obstála na jedničku!
    Ještě jednou děkuji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzko, taky jsem jí zkoušela šít, odnesla do školky na kuk a budou se nakonec šít dětem místo pytlíků :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzko, taška se ti moc povedla, je opravdu prostorná :-)) Teda všechny tři....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana