úterý 5. srpna 2014

Velká čtecí výzva na rok 2014 - shrnutí za červenec

Za červenec jsem přečetla hodně stránek z celkem sedmi knížek, celkový počet knížek přečtených od začátku letošního roku je tedy 80:-)
Dva autory jsem neznala a jsem ráda, že jsem knížky Zlodějka knih a Dvanáct kmenů Hattiiných četla (více pod štítkem Knihovnička).
Život ve středověku mi osvěžil a rozšířil znalosti různých termínů a slov z historie.
Ostatní byly půjčené knížky. Když už mám skoro všechno přečtené, objednám si další čtivo a pak se mi zpravidla "vrátí" více titulů v jednom týdnu a já pak musím rychle číst, na knížky totiž čekají další čtenáři. I nyní mám doma docela slušnou zásobu literatury - a to nepočítám tu odbornou třeba k tvoření nebo k sestavování rodokmenů:-)

6 komentářů:

  1. No pááni Zuzi, trháš rekord!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, četla jsem vždycky a hodně, ale spočítat přečtené knížky - to by mne nenapadlo:-)

      Vymazat
  2. zajímavé knihy, ale co takhle Barbaru Erskinovou, tu já miluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, určitě si nějakou knížku od Barbary půjčím:-) Zuzana

      Vymazat
  3. 80 knih???? Tý jo, to je snad rekord. Taky ráda čtu, ale za rok nepřečtu ani zlomek toho, co ty. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tééda, tolik? Já mám tak cca 5-6 knih měsíčně, ale ty jsi rekordmanka...Mně se bohužel nedostává času, jedině po nocích na úkor spánku...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana