úterý 20. ledna 2015

Háčkovaný stromeček

I letos se snažím zpracovávat materiál ze "syslírny":-) Když jsem procházela obrázky uložené v minulosti na notebook, uviděla jsem rozkres na háčkovaný stromeček, vzpomněla jsem si, že mám v krabici zbytek zelené Camilly, vzala jsem do ruky háček a......."vyrostl".......
 
 
Nápad z internetu si musel nějakou dobu počkat, ale pak byl zrealizovaný během jednoho večera:-) Je to jedináček, na druhý by mi už materiál nevystačil.
 
Potom opět čekal a čekal než bude termín na Tusal 2015 a než si vezmu do ruky fotoaparát:-)
 
Stromek si zatím nechám jako dekoraci bez dozdobení, ale příští Vánoce určitě bude "oděn" do slavnostního:-)
 
Fotografie bez přisvícení bleskem, zkreslená barva, odpovídající struktura.
 
Tak si říkám, že není problém napsat příspěvek, ale většinou všechno "vázne" na fotografiích.
 
Hezké lednové dny. Zuzana


A ještě jeden pokus o lepší fotografii - bohužel už týden u nás nevysvitlo sluníčko (ani v poledne).

 
 Konečně barva odpovídá skutečnosti:-)

10 komentářů:

  1. Zuzko, parádní stromeček i pletená šálka, tomu focení rozumím, taky bojuju, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, tenhle stromeček mám uložený, ale ještě jsem ho nedělala. A je tak hezký!
    Líbí se mi u ten nákrčník, mám z Edity několik halenek, vypadá dobře a hezky se udržují.
    Pěkný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Taky takový plánuju, líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten je Zuzik superacky .....

    OdpovědětVymazat
  5. ten se Ti povedl, jsi už vlastně připravená na příští vánoční výměnu třeba?! Mávám za vodu , jo a moje fotky jsou také občas síla. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ako rychlo vyrastol :-) suprovy je...a to fotenie, to tiez velmi dobre poznam :-) zisiel by sa mi nejaky kurz fotografovania :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana