sobota 18. července 2015

Pittnerová Vlasta

Na Bídě a na statku
Čtyři povídky z chudé oblasti Žďárských vrchů. Příběhy maličko "limonádové", ale popis různých činností, bydlení, krajiny, života chudiny se mi líbil. V první povídce je podrobně popsáno zpracování lnu.
 
Jsem ráda, že jsem si knížku půjčila, mohla jsem si rozšířit znalosti o minulosti, když už sestavuji strom života, chtěla bych vědět víc než jen data narození, oddání a úmrtí.


Lakomci a sobci
Sedm příběhů z minulosti chudého podhorského kraje. Popisy obydlí, práce, stravy /místo chleba jedli sušené plátky řepy/.....

1 komentář:

  1. jestli se knížka líbila, můžu doporučit i Vlastu Javořickou -za mne ta nej je Mrtvé oči, ale všechny její knížky jsou hodně čtivé a pěkně napsané

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana