čtvrtek 21. dubna 2016

YARN ALONG 2016 - 16. týden

...na "nekonečném svetru" jsem upletla několik řad a vypletla další knoflíkovou dírku....jde to pomalu, ale jistě:-)


...na tuto knížku je v knihovně další rezervace a tak se snažím ji rychle přečíst a vrátit - ostatní rozečtené mohou počkat (občas se stává, že čtu několik knih ve stejnou dobu)....

Na paličkování mi lektorka ukázala, jak ukončit práci - o víkendu jsem začala další srdíčko podle knížky:-), tentokrát s vkládaným materiálem. Zakončování si musím na něčem podobném zkusit....snad si to dobře pamatuji:-)


....jak další techniku jsem se učila buňkovou půdici:-)


...a abych toho učení měla víc, stáhla jsem si do notebooku Windows "desítky":-)....proti "sedmičkám" to je změna, ale zatím jsem našla vše, co potřebuji:-) jenom mi to občas chvíli trvá:-)

3 komentáře:

  1. Zuzanko, neboj i nekonečný svetr bude jednou hotový :-)) Knížek najednou moc nečtu, to háčkování nebo pletení, toho mám načatého spoustu :-)) No a paličkování ti jde jedna radost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana