středa 22. června 2016

Soutěžní rozárium v Hradci Králové

....celé roky jezdíme kolem a teprve v sobotu jsem mohla obdivovat tisíc růžových keříků v 220 kultivarech. Jakou barvu či druh si vybrat z růží velkokvětých, mnohokvětých, popínavých, sadových pokryvných, anglických či miniaturních? 


....a ta vůně.....fotografovala dcera na mobil a obrázky jsem si půjčila:-)


Jsem moc ráda, že jsem si v sobotních novinách všimla informace o tom, že právě minulý víkend byl jedním ze dvou v roce, kdy je rozárium přístupné veřejnosti.


Rozárium má být letos otevřené ještě první červencový víkend.


Mým favoritem jsou růže parkové a pnoucí v bílé či světle růžové barvě, tato kráska by se mi nejvíc hodila do zahrady:-). 


...a zde malá část toho, co se dá v rozáriu obdivovat:-)












































1 komentář:

  1. Zuzanko, to je nádhera, děkuji za info, třeba nám to příští týden vyjde...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana