středa 1. června 2016

YARN ALONG 2016 - 22. týden

.....dnešní fotografie "nekonečného svetru" a právě čtené knížky - opět jsem "odskočila" k jinému autoru a knížce, kterou má půjčenou mamka z jiné knihovny...


....když mi mamka minulý týden říkala, že má půjčeno Půlnoční slunce, zarezervovala jsem si ve své knihovně první část a hned v pátek jsem měla mail, že je připravena k vypůjčení.....a tak jsem o víkendu rychle četla a v neděli je dovezla mamce a půjčila si od ní pokračování....a také mám důkaz, proč nemohu plést - mám totiž černého "pomocníka":-)


Nejprve vůbec nereagoval, ale pak si říkal - co se dělá když chci spát.........


.......a jedna fotografie s bleskem....

Na poslední lekci paličkování jsem pokračovala v tréninku čtverečků. Ze zbytků materiálu namotaného na paličkách jsem udělala přetáčenou pásku, pokud se mi povede šikovně zakončit do nějakého zapínání, mohl by z ní být náramek - foto nemám, už je plná paměťová karta ve fotoaparátu.

3 komentáře:

  1. Zuzanko, budu muset kouknout v knihovně jestli od něj něco nebudou mít ;)) No a pomocníka máš krásného :))

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, budu muset kouknout v knihovně jestli od něj něco nebudou mít ;)) No a pomocníka máš krásného :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pomocníček je super...a po knize se podívám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana