středa 8. června 2016

YARN ALONG 2016 - 23. týden

....v týdnu jsem "našla" sáček s rozpleteným projektem ze zbytků ze syslírny. Začala jsem plést, pak mi přišel objednaný materiál na vánoční dárky......a víc jak půlrok uplynul jako voda.....Mám tedy "zábavu", kterou si mohu vzít ven a možná to zvládnu i bez brýlí:-)


...v knihovně jsem si půjčila další díl volné  historické ságy od autora, který je potomkem nejslavnější katovské dynastie v Bavorsku. Vyšla letos v češtině poprvé, mohu tak splnit další bod Čtenářské výzvy :-)

Kurz paličkování bude pokračovat až v říjnu. Věnuji se zahradničení, sušili jsme poslední část zahrady. Dnes jsme s manželem většinu sena uklidili a zbyla poslední kupka trošku vlhčí. Pokud nebude zítra pršet, půjde odpoledne pod střechu:-)

2 komentáře:

  1. Taky tu mám pár takových zasyslených projektů...doufám, že na ně dojde časem také. Jste dobří, že už máte nasušeno! Já knihy budu doplnovat až příští týden, asi si koupím tu čtečku. I když nějakou tu knihu , pro ten pocit otočení stránky jistě povezu také.Mávám za vodu a jsem ráda, že se Ti procházka líbila. A keř je jedovatý zlatý déšt. Klikni na odkaz ve slovenském komentáři a tam je o něm psaní. Mávám M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, pár kostlivcu tu taky mam :)) Taky teď dodelavam mimone a pletu šátek pro nejstarší a přemýšlím co s sebou vzit na dovcu...Možná ten svůj metalouse na který mi stále nezbývá čas;)
    Tak ať vam to nezmokne :) Krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana