čtvrtek 23. června 2016

YARN ALONG 2016 - 25. týden

....fotografii jsem udělala včera, ale na notebooku jsem si stahovala matriky a pak jsem zapomněla napsat příspěvek....pustila jsem se do hledání dalších předků a to pak čas utíká ještě rychleji:-)


..... zpracování Viscocelu vychází podle mých představ, už vím co s případným zbytkem a možná budu mít další umělé lýko:-) a i s ním si poradím a bez návodu:-)

Knížka Jeden den je velmi zajímavá a hezky se čte. Mám dovolenou, ale tolik zařizování, že na čtení "kradu" chvilky před spaním a brzo ráno, budím se v obvyklou hodinu i když vstávat nemusím.

A znám jména a minimálně data narození 2 484 předků:-) 

2 komentáře:

  1. Zuzanko, ty jsi teda dobrá, tolik předků :)) Užij si dovcu, já už budu muset v neděli do práce ;) Krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, ty jsi teda dobrá, tolik předků :)) Užij si dovcu, já už budu muset v neděli do práce ;) Krásné dny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana