středa 29. června 2016

YARN ALONG 2016 - 26. týden

... stejná knížka, jsem přibližně v polovině - o víkendu nebyl na čtení čas, je doba zpracování ovoce, výletů a pobytu venku:-)


.... stejný materiál - dnes již nevyráběný Viscocel - jeden návin zpracován a háčkovaný předmět bez návodu dopadl podle mé představy, ale občas jsem i párala:-)

Dcera sehnala další zbytky Viscocelu a tak pokračuji v háčkovaní dalšího předmětu bez návodu - co to je a bude odtajním později:-).

Zalévala jsem květiny na terase a nad hlavou mi létali vlašťovky, zkusila jsem je zachytit objektivem fotoaparátu - podařilo se mi to jenom na jednou snímku a kvalita nic moc - musím vymyslet nějaký lepší způsob - ani nastavení aparátu na režim sport nepomohlo.


Hezké poslední hodiny června a krásné letní červencové dny.

1 komentář:

  1. Zuzanko, to se teda těším až nam to odtajnis ;)) Tobě taky krasne dny :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana