středa 6. července 2016

YARN ALONG 2016 - 27. týden

... po chvilkách háčkuji z Viscocelu, je tuhý a brzo bolí ruce:-( - jsem však ráda, že dcera materiál sehnala:-) a nějak ho zvládnu zpracovat. 
Zkoušela jsem několik vzorků na letní šátek a stále to není ono:-( tak budu hledat další inspiraci.... Vytáhla jsem ze syslírny klubíčka na cosi, co mám v plánu už takové tři či čtyři roky - tak snad to letos vyjde. Poprvé jsem si vybrala bambusový háček, mám strach, že ho brzo zlomím.


Čtu knížku o autismu, je to autobiografická zpověď mladé Australanky. Na internetu je tato kniha zařazena mezi naučnou literaturu, splnila bych tak další bod Čtenářské výzvy 2016. Zda ji tam skutečně přidám, rozhodnu až po jejím přečtení. 

Abychom se doma nenudili, dostali jsme od dcery malé kotě....


...zatím nemá jméno a čekáme, že si nějaké svých chováním vybere:-)



2 komentáře:

  1. Ten je krásnej Zuzanko! Jsem zvědavá, jak se nakonec bude jmenovat!

    OdpovědětVymazat
  2. Kocourek je nádherný :-))A taky se těším, co bude z toho Viscocelu :-), že je to dřina to věřím :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana