pátek 22. července 2016

Čtenářská výzva 2016 - splněna

Včera večer jsem dočetla poslední z dvaceti knih vybraných podle klíče čtenářské výzvy 2016:-) Díky kritériím a databázi vhodných knih na stránkách http://www.databazeknih.cz/ctenarska-vyzva-2016 jsem si vybrala autory a knížky, které bych možná v knihovně minula bez povšimnutí.

Zde je moje shrnutí:-) - i když jsem přečtené  tituly průběžně doplňovala do prvního příspěvku. Jednotlivé knížky jsou i v "knihovničce" seřazené podle autorů.

  1. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno Koubková, Zuzana: Znesvěcený hrob
  2. Kniha poprvé vydaná v roce 2016 Pötzsch, Oliver: Katova dcra a ďábel z Bamberku
  3. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK Keyes, Daniel: Růže pro Algernon
  4. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností Fournier, Jean-Louis: Kam jedeme, tati?
  5. Kniha, která byla přeložena do angličtiny Nesbo, Jo: Syn
  6. Kniha, která má méně než 200 stran Nesbo, Jo: Krev na sněhu
  7. Kniha, která byla zfilmovaná Genova, Lisa: Ještě jsem to já
  8. Kniha, která má více než 400 stran Vondruška, Vlastimil: Husitská epopej III
  9. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele) Millar, Paul: Skotsko po česku
  10. Kniha povídek Saunders, George: Desátého prosince 

  1. Kniha od českého autora Dousková, Irena: Hrdý Budžes
  2. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem      Robb, J. D.: Očistím tě od hříchu
  3. Kniha autora oceněného Nobelovou cenou Kawabata, Jasunari: Hlas hory
  4. Kniha přečtená za jediný den  Boček, Evžen: Deník kastelána
  5. Kniha s číslem v názvu Hosseini, Khaled: Tisíce planoucích sluncí
  6. Oblíbená kniha tvého dětství Baar, Jindřich Šimon: Hanýžka a Martínek
  7. Kniha doporučená kamarádem Jackson, Lisa: Prokletí
  8. Kniha o přátelství Didierlaurent, Jean-Paul: Čtenář z vlaku v 6.27
  9. Populárně naučná kniha Williamsová, Donna: Nikdo nikde
  10. Kniha od autora mladšího 30 let Destin, Jonathan: Ten den jsem se rozhodl zemřít
Byl to podnětný projekt a jsem moc ráda, že jsem se zapojila:-) Hezké léto. Zuzana

3 komentáře:

  1. Ty jsi vážně dobrá :-)) Mě by asi nebavilo, knížky shánět...málokdy jdu do knihovny se seznamem, většinou beru, to co vidím a líbí se mi to :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Musím si dát do pořádku, co jsem vlastně již z té výzvy přečetla. Jsi dobrá Zuzanko! Ty těch minimálně dvacet knih stihneš ještě jednou do konce roku!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko jsi neskutečná čtenářka. Nějak mi poslední dobou na čtení nezbývá čas. Obdivuji jak vše stíháš. Já nechala čtení až a horší počasí. Pa Rija

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana