pondělí 1. srpna 2016

Čtenářská výzva 2016 - druhé kolo

Splnění Čtenářské výzvy 2016 jsem zvládla ve slušném čase, prošla jsem si zbývající knížky přečtené v letošním roce, některé se mi hodí do podmínek (deset z nich se mi podařilo přiřadit:-) ) a tak zkusím přečíst knihy ke zbylým bodům v tzv. druhém kole. Už je nemohu přiřadit na internet, musela bych si zřídit další účet, splnění tedy budu evidovat pouze zde /zápisy červeně/.

Zadání

  1. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno Koubková, Zuzana: Znesvěcený hrob;Pospíchal, Aleš: Znamení rodu
  2. Kniha poprvé vydaná v roce 2016 Pötzsch, Oliver: Katova dcra a ďábel z Bamberku; Vondruška Vlastimil: Letopisy královské komory IX: Mrtvý posel
  3. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK Keyes, Daniel: Růže pro Algernon; King, Stephen: Misery
  4. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností Fournier, Jean-Louis: Kam jedeme, tati?; Whitton, Hana: Prsten princezny Judity
  5. Kniha, která byla přeložena do angličtiny Nesbo, Jo: Syn; Läckberg, Camilla: Ledová princezna
  6. Kniha, která má méně než 200 stran Nesbo, Jo: Krev na sněhu; Večeřová, Lenka: Jeho Veličenstvo doktor aneb Chůvou v Americe
  7. Kniha, která byla zfilmovaná Genova, Lisa: Ještě jsem to já; Beaton, M. C.: Agatha Raisinová a vražedná setba 
  8. Kniha, která má více než 400 stran Vondruška, Vlastimil: Husitská epopej III; Franklinová, Ariana: Město stínů
  9. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele) Millar, Paul: Skotsko po česku; Baarová, Lída: Života sladké hořkosti
  10. Kniha povídek Saunders, George: Desátého prosince; Kraus, Ivan: Má žena a jiné živly
  11. Kniha od českého autora Dousková, Irena: Hrdý Budžes; Koubková Zuzana: Rytíř zelené růže Záviš z Falkenštejna  
  12. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem      Robb, J. D.: Očistím tě od hříchu; Katalpa, Jakuba: Je hlína k snědku?
  13. Kniha autora oceněného Nobelovou cenou Kawabata, Jasunari: Hlas hory; Müllerová, Herta: Cestovní pas
  14. Kniha přečtená za jediný den  Boček, Evžen: Deník kastelána; Ransome, Arthur: Velká šestka
  15. Kniha s číslem v názvu Hosseini, Khaled: Tisíce planoucích sluncí; Mankell, Henning: Pátá žena
  16. Oblíbená kniha tvého dětství Baar, Jindřich Šimon: Hanýžka a Martínek; Ransome, Arhtur: Petr Kachna
  17. Kniha doporučená kamarádem Jackson, Lisa: Prokletí; May, Peter: Skála
  18. Kniha o přátelství Didierlaurent, Jean-Paul: Čtenář z vlaku v 6.27; Ransome, Arthur: Velká šestka
  19. Populárně naučná kniha Williamsová, Donna: Nikdo nikde; Jobs, Steven Paul: Já, Steve 
  20. Kniha od autora mladšího 30 let Destin, Jonathan: Ten den jsem se rozhodl zemřít; Koryta, Michael: Tak chladná řeka
Knížky jsem si dokázala vybrat velmi rychle, zašla jsem do knihovny a mám je připraveny ke čtení:-)

Dnes, t.j. 26. 8.2016 jsem dočetla poslední knížku z druhého kola Čtenářské výzvy 2016.


1 komentář:

  1. Hanu Whitton teď zrovna čtu,ale Sedmý hřích se trestá smrtí....Mankell: Pátá žena, byla má první knížka v mobilu, no a i poslední :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana