středa 17. srpna 2016

YARN ALONG 2016 - 33. týden

Také vám ten čas tak rychle utíká?  Jen vstanu (nejpozději v sedm hodin), dojdu nakoupit, je čas připravit oběd, pak něco venku, k večeru vše pozalívat a mohu se chystat do postele......Mám sice dovolenou, ale na pletení, háčkování, šití či paličkování jsem v minulém týdnu ani nesáhla.


Čtu další knížku do svého druhého kola Čtenářské výzvy 2016. Udělala jsem fotografie, když jsem je chtěla zmenšit, zdály se být hodně rozmazané, proto jsem fotila znovu - pak jsem si všimla, že je obrázek na knížce rozmazaný - je zaostřeno na pampeliškové chmýří:-)

Kotě je pěkný lump - podařilo se mu překousat kabel k nabíječce k telefonu, druhou mám v práci a tak jsem si ji musela půjčit od kamaráda. Manžel měl v plánu ji opravit, ale pak přišel na to, že neví, jak ji zapojit  - tedy tam který drát - tak to necháme být, třeba seženu od někoho jinou, kterou už nepotřebuje. Vyhovuje mi mít jednu doma a druhou v práci. 

Opět sedím u tmavé televize - stejně nic zajímavého nedávají - venku už je šero a tak jdu hledat další předky a příbuzné, už jich mám 3 246:-)

3 komentáře:

  1. Zuzko stále Tě obdivuji s tím hledáním předků, jsi vážně dobrá, líbí se mi, jak Tě to chytlo a že Tě to baví. Mávám do dálky, s pletením v ruce. TV sice puštěná, ale jen jako audio, při krajce ji nemohu sledovat, jen poslouchám. Měj se krásně a pohlazení tomu malému nezbedovi! Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, máš můj obdiv- 3 246, to je teda číslo.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, taky jsme si pořídily koťátko :-)Zatoulalo se k našim před bytovku nebo ho někdo vyhodil....Jsi vážně dobrá, tolik předků :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana