čtvrtek 25. srpna 2016

YARN ALONG 2016 - 34. týden

...tak jsem ve včerejším hektickém dnu vůbec neuvědomila, že je termín pro YARN ALONG, příspěvek tedy vkládám se zpožděním....


čtu poslední knihu do druhého kola čtenářské výzvy - a třetí už v plánu nemám.....

Příběh je napínavý a líbí se mi:-)

Na ruční práce opět nedošlo:-( - ale večer už je brzo tma, tak snad příště.....

Chtěla jsem vyfotografovat kotě, ale to bylo jiného názoru - fotky se nepovedly, je to velký neposeda.

Do seznamu předků přibyla další jména:-) a opravila jsem jednu nesrovnalost. Není špatné se k záznamům po čase vrátit a zkontrolovat vazby. Právě stahuji matriky další farnosti, hledám narozeni jednoho příbuzného - mám svatbu, ale záznam o místu narození ženicha je špatně čitelný - určitě přečtu první dvě písmena (také to může být zkráceno). Manžela napadla další obec - tak mi držte palce, snad se tam hledané příjmení bude vyskytovat. 

2 komentáře:

  1. držím pěsti při hledání, někdy to je pěkně těžké, přečíst slovo v kdovíjakém jazyce kdovíjakým písmem a psané rukou faráře z dávných časů

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,ty jsi teda čtenářka;)) No a hledání předků,to máš taky můj obdiv:)) Koťátka se fotí velice špatně to mohu potvrdit :D Přeji krásný víkend;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana