úterý 7. února 2017

Návleky na ruce z babiččina obdélníku

už nosím víc jak týden. Jsou z příze Rainbow - multicolor, spotřeba 58 gramů, háček číslo 3,5.



Upravený návod na čtvereček na deku, začínala jsem do základu ze tří řetízkových ok a jednoho dlouhého sloupku, tyto obloučky byly čtyři. Je to můj oblíbený způsob začínání, ani nevím kde jsem se ho naučila, je to už hodně let:-),  Obloučky vypadají takto:


Do kruhu jsem háčkovala klasické skupinky ze tří dlouhých sloupků.  Mezi skupinkami nejsou řetízková oka, chtěla jsem hustý vzor, proto je jedno řetízkové oko pouze v rozích obdélníku. Počet řad určil obvodu ruky. 

Návleky jsou víc do tyrkysova, blesk zkreslil odstíny, přidávám jednu fotografii bez přisvícení kde barvy víc odpovídají skutečnosti.


Kratší strany obdélníku jsou sháčkovány, zbývající jsou obháčkovány řadou krátkých sloupků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana