úterý 21. února 2017

YARN ALONG 2017 - 8. týden

....další knížka do Čtenářské výzvy 2017 pro splnění bodu "kniha psaná formou deníku"....je čtivá a hodně se u ní nasměji:-)  O víkendu jsem stihla přečíst Loď v Bretani, také mohu doporučit:-) 


Vyhrábla jsem klubíčko Camilly ze syslírny, je to taková menší rychlovka k praktickému využití, musím za denního světla najít nějaké vhodné knoflíky.....pak vše dokončím a zveřejním....Ale zjišťuji, že dokončovacích restů mám víc.....asi bych s tím měla něco udělat:-) Použila jsem bambusový háček a u tohoto slabého není ploška a háček se dost protáčel, snažila jsem se víc utahovat, možná to bylo tím. Zbrušovat háček nechci, uvažuji o nějakém šikovnějším řešení, uvidím, co se osvědčí. 

V programu, kde eviduji předky a příbuzné jsem už překročila číslo 6 tisíc:-) Čekám na další matriky, snad budou dohledané údaje příbývat.

3 komentáře:

  1. Zuzanko tuto knížku mám také přečtenou. Opravdu jsem si u ní odpočinula a nasmála. Pohodové čtení..
    Krásné, jarně zelené klubíčko. Bambusové háčky používám moc ráda.. Krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zdeni, čtu ráda a skoro všechno, jsem vděčná za každý tip na půjčení knížky. Hodně mi pomáhá vybírání do Čtecí výzvy. Háčky i jehlice z bambusu mám ráda, jenom tento slabý se přetáčí, je to dost nepříjemné a zdržuje to...ahoj a budu se těšit na březnovou plstěnou andělku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, obdivuji Tvou vytrvalost při hledání předků. Jak bojuješ se schwabachem ? M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana